2018. február 17., szombat

Ha egy üzlet beindul

A címben elhangzó állítás pozitív és negatív értelemben is nagyon jellemző mostanában ránk. Alig, hogy elkezdődött a szünet, lebetegedtem és ez a gyógyhatású szerek mellett is egyre rosszabb lett. A mai már az 5. nap lázasan, ami rám egyáltalán nem jellemző. Még ha dolgoztam volna, rohangáltam volt, de nem, pihentem, nyomtam az ágyat és egyre rosszabb lett. Tegnap aztán elmentem az orvoshoz. Igaz időpontot nem kaptam, de várakozással együtt is egy óra alatt megszabadultam. Adott antibiotikumot és az eddig szedett gyógyszereket kell továbbra is bevennem. Ma aztán kiköhögtem a tüdőmet, aludni két napja nem tudok, viszont már csak kicsit sípolok. Lehet hétfőn mégis kénytelen leszek elmenni dolgozni. ;-)
A szünet előtt orrvérzésig írtuk a félévi értékeléseket. Igen, a nagyoknak is 9. osztályig. Bár szerencsére a vizsgázó diákok jegyet kapnak, ennyivel könnyebb a helyzet náluk. Alig van már pár hét és jön a vizsga. Erre fel kellene készíteni a diákokat, de közben egy hétig a projektjükön bütykölnek, utána vizsgáznak belőle. Majd próbavizsga. Hát hogy adjak nekik jegyet? No majd csak kitalálok valamit, amire kaphatnak pár pontot. Közben a saját negyedik osztályom teljesen elkallódik a sok tennivaló közepette. Jó, nekünk nem kell portfóliót, meg mindenféle marhaságot írni, viszont a lényeg itt is elveszik sokszor az egyéb tennivaló közepette: a gyerek és a tanítás.
Olyan jó, hogy legalább Nagyfiúnál mennek a dolgok többé- kevésbé gördülékenyen. Az idén nem kell félnünk, hogy megint dicséretes lesz a bizonyítványa, viszont annyi minden más területen kiváló, hogy elmondani sem tudom. Nagyon önálló, megbízható. Most, hogy beteg vagyok, nagyon sokat segít. Mos, besegít a főzésbe, rendet rak, kérdezi, mit segítsen. Elintéz mindent és még tanulni is leül, igaz néha morgással, de mivel jól lekenyerezhető, sokszor csak meg kell vele beszélni és már megy is a dolog a maga útján. :-)
Holnap rántott gomba lesz, párol gyökerekkel (sárgarépa, petrezselyem, cékla, zeller) és szerintem egy kis sült krumpli is lesz a fiatalság kedvéért. :-)

Szép vasárnapot mindenkinek! :*

5 megjegyzés:

  1. Jobbulast neked, érezte a szervezeted, mikor ereszthet le... Nagyfiú meg nagyon ügyes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát érezte! Annyira aranyos (is) tud lenni a gyermek. Akár csak a tieid! ;-)

      Törlés
  2. Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok! A családunkban is sokan átestek ezen a köhögéses betegségen és sajnos elég nehezen tudnak megszabadulni tőle!

    VálaszTörlés