2015. február 7., szombat

A "szerelmem" és egyéb fontos dolgok.

Kedves Olvasóm!

Köszönöm, hogy kitartasz mellettem, hogy nem feledsz el és amikor jelentkezem visszatérsz hozzám!

Ezért megosztom Veled azt a hatalmas örömöt, amiért már évek óta dolgoztam:

Jelentem, tanárnéni vagyok Rudersbergben egy általános és középiskolában. Németet és matekot tanítok, valamint németet, mint második nyelvet a külföldi, többek között 8 magyar, gyereknek. Nagyon élvezem a munkát, szívesen járok be, mert annyira csodás a hangulat. Van, hogy első osztályban helyettesítek, van, hogy 9. osztályban tanítok. Jó nagy a szórás, de pont ez benne a szép és változatos is hozzá, nem unom meg. Már túlestem a tűzkeresztségen, jó alaposan kipróbált egy hetedik osztály. De sikeresen meggyőztem őket, hogy jobb, ha azt csinálják, amit mondok és nem ellenkeznek. Másnap már egész békességben csinálták a munkát. :-))

S akkor jöjjön a "Szerelmem":

bemutatom Nektek Ankarsrumot: (mivel nem tudtam használható képet készíteni, netről szereztem)

http://cdn.blocket.com/static/0/images_full/63/6394730729.jpg
Kép: Internet
Kép: Internet

 Pontosan ilyen szép fekete az enyém is.

Van benne:

- dagasztókar, sok tésztához, egyszerre 5 kiló kenyértésztával is megbirkózik
- dagasztóhenger, kevesebb tésztához
- acéltál mindezekhez
- keverőtál
- habverő, ahol forog a habverő és a fejrész is :-)
- krémkeverő
- húsdaráló 4 különböző lyukú tárcsával
- paradicsompaszírozó
- hurkatöltő
- sajtreszelő
- zöldségszeletelő egység
- turmix
- narancsfacsaró
- tésztakészítő tárcsa
- mini malom (így már bármikor tudok teljeskiőrlésű kenyeret készíteni:-))
- húsdarálós sütikészítő
- s biztos van, amit még elfelejtettem

Hát nem nagyon találok olyan szegletét a konyhai teendőknek, ahol ne venném hasznát. Persze, hurkát/ kolbászt még nem töltöttünk, tésztát sem készítettem vele és a narancsfacsarót is levittem a pincébe. De hogy két hatalmas kenyeret egyszerre megdagaszt, nem kell nekem szenvednem külön- külön a kézi dagasztással, amikor kemencében sütünk, az megfizethetetlen.
Mivel ennyire dekoratív, természetesen a pulton lakik, így legalább szem előtt van és gyorsan elő veszem, ha valamit csinálni akarok.

 Különlegessége, hogy amerikai kollégájával ellentétben, itt a tál forog egy ékszíjhajtás által és a dagasztókar áll. Egy tésztalehúzó gondoskodik arról, hogy a tál szélére ne ragadjon semmi rá. Viszonylag csendesen dolgozik és nagyon megbízhatóan. Kicsit tartott, míg megbarátkoztunk, pedig én akartam Őt, azóta, hogy barátnőmet meglepte a férje egy ilyen szépséggel. Most azonban már félszavakból is értjük egymást. :-))

Kedvcsinálónak itt egy kisfilm (igaz dánul, de sebaj:)), hogyan is működik és mennyi minden található benne:

 

Most már nem csodáljátok, hogy boldog vagyok és jól érzem magam. :-D


9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a munkahelyedhez és sok sikert kívánok! Ez a gép valóban egy csoda lehet hogy ennyi mindent tud használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a munkahelyedhez, a kitartásodhoz, és a gyönyörű, hasznos háztartási gépedhez!
    Sok sikert kívánok továbbra is az életed minden területén! :)

    VálaszTörlés
  3. Interesting video over assistant boldog, greeting from Belgium

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank You! It is my great love and I take every homeworks in the kitchen with them. :-))

      Törlés
  4. Kedves Gionetta, éppen a napokban nézegettem én is ezt a gépet, nagyon jónak tűnik, olyannak, ami megéri az árát. Dánul/svédül nem tudok, így nem nagyonjött át nekem az oldalról, hogy Mo-ról hogyan tudnám megrendelni. Azt néztem, hogy amit itthon forgalmaznak, az egy régebbi, kevésbé szép és praktikus, viszont árban ugyanennyi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Undecover! Csak ajánlani tudom ezt a csodagépet! Sajnos fogalmam sincs, melyik nagykerben vagy szaküzletben lett megvéve, ugyanis kaptam. Viszont Magyarországról származik. De itt van egy hivatalos oldal, ami segítségedre lehet: http://www.assistent-original.hu/assistent-robotgep. Hacsak nem ezt találtad meg Te is. De ha gondolod, utánaérdeklődöm, honnan is származik a "Szerelmem". Aki nálam, nem hazudok, napi forgalomban van. Mikor mire kell használni. :-)

      Törlés
  5. Köszönöm, Gionetta, ezt kérem majd születésnapomra!

    VálaszTörlés
  6. Szeretném megköszönni Dr. Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy Dr. Duma segít az embereken. Örülök, hogy a lányom Dr. Duma segítségével megszabadult a drogfüggőségtől, köszönöm Dr. Duma az erős varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzeteteket, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphat a függőség megszüntetéséhez. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba Dr Dumával:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés